23 mars

Dagen börjar med att jag tillbringar hela morgonen i peddan för att fixa ihop min svenska novell och försenade läxor. Sitter där i två hela timmar, har skriv kramp och huvudvärk men jag fixade det och det är jag jätte stolt över..
Sedan blev det lunch och det var dags för data.

På lunchen får jag ett sms av telenor och där står det att min mobil är klar, hurra! Men när ska jag ha tid att 84331-43hämta den ? Inte en aning, så jag skolkade från andra datalektionen och gick in till
stan för att hämta ut p-piller och sedan väntade jag på 521 som isabelle
skulle sitta på den
bussen för att vi skulle till ikea för att hämta min mobil. Det gick jätte bra och
 vi köper en korv, mums. Träffar även på farmor, såg henne inte först lite
 pinsamt sådär hehe!
Men sen åkte vi hem och vi slog oss ner framför tv och jag fixade även håret
på syrran. Hon ska på disco i stan, hehe! Nu är hon hemma för hon ska bort och jag sitter och väntar84331-41på emil. Han ska snarka hos mig som vi säger att det heter. Alltså sova över!
han ska massera hela min kropp och då menar jag hela för jag har så jälva
ont i ryggen, jag kommer avlida snart.Men fick ju gå runt med världens tjockis
väska hela jälva dagen.. Men får vel
 se vad vi hittar på men tycker han borde dyka upp hos mig snart, hehe!
84331-42
Jag saknar isabelle friberg min bästa vän, jätte mycket! Dumma hon och
 lämnar mig så där, om hon åker till Tidaholm imorgon blir jag skit arg
på henne och tänker slå henne jätte mycket! Men jag hoppas hon har
 shoppat massor idag, och köpt ngt till mig med hoppas jag! Jag ville
 att hon skulle köpa ett par pumps till mig, haha. Men det lär jag ju inte få men ändå (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback