Måste sluta att dricka.

Nu för tiden är jag alltid bakis på söndagar. Har varit det nu i 6 veckor i rad. vadå alkolist ? Har druckit nu varje helg i sex veckor både fre och lörd. Måste trappa ner lite.. Men nu ska jag berätta om helgens äventyr!

Fredag: Skulle inte alls mycket. 1 cider blev till 2 och sedan till 3 sedan blev det till 1 tequila shott som blev till 2 och sedan till 3 och sedan blev det jäger som slutade på 3 också. Och sedan en till cider på det! jag kunde verkligen inte vara bakis på lördagen eftersom jag skulle fiska. Vid tolv så drog jag hem, danne kom och mötta mig. Snäll granne :) Men var inte alls mycket bakis som jag trodde. Kom upp i tid.

Lördag: Åkte vid tio över sju ut mot risebo där vi skulle fiska. Dagen var jätte bra och allt var trevligt förutom att alla brände sig av solen. Jag fick 2 fiskar till slut och jag var så himla trött och svimfärdig av solen. Vattnet blev fort varmt och då var det bara läsk kvar. Inge bra att dricka i solen. Somnade som en stock i bilen hem och vaknade när vi var i lkpg igen. Då vare att hoppa in i duschen fixa iordning sig och ta bussen in till stan. Väl där drog vi till stångån och kollade lite, träffade hampus i min klass. Fuller ? JAPP! Och han bara pratar och pratar hela tiden, kom aldrg där i från. Vid tio drog vi till peppner i johannelund. Satt där och drack.. Sen åkte mimmi hem vid halv tolv och jag jessica och madde fortsätta in till stan då vi gick till kebabbaren som vanligt för att äta. Sedan gick vi bara runt, eller jag gick inte så fort iallfall. Jag var fuller som fan medans dom inte hade druckit en droppe. Kom på halv två bussen och det tog mig 20 minuter att gå hem, vilket brukar ta 3 minuter. Jag var helt enkelt full. Kom hem, rökte och däckade i sängen helt naken vilket jag aldrig sover. Bilder finns på (Http://hejalexandra.bilddagboken.se)

Nu ska jag dricka vatten för jag är bakis idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback