Måleri

Första dagen på jobbet gick väldigt bra. Målade sex balkonger och spikmålade ca 10. Mamma kom och hälsade på och madde och trekant. Trevligt!

Idag har jag badat, det var kalt. men både jag och bella tvingade i oss i kanalen och några hopp blev det.. Jaaooow.. sedan åkte jag hem och åt en massa mat, sedan duschade jag och blev super hungrig igen och åt en korv och gjorde mackor inför morgon dagen. Mums mums mums!
" JAG FÖRSTÅR VARFÖR DU HAR MVG  " Jo, tack jag vet ;)

Jag vet inte vad jag ska göra imorgon efter jobbet, jag ska nog fixa lite att dricka.. känner för att dricka i helgen. Men det får nog bli i min ensamhet. gah! men men skit samma, jag måste dricka.. Alkoholproblem ? NEJ ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback