Lördagens äventyr

Börjar med att jag får jätte stor panik av att jag inte har några skor. Men slutar att anne åker in med mig till stan och köper ett par jätte fina vita klack skor! Tack anne!

sedan gick jag mimmi och madde till danne och hämtade våran platta cider och lite smirnoff.. Drar vidare till stan för att träffa natta och isabelle. Sedan gick vi hem till jessica och åt tårta och hade mysigt!

Sen drog dom andra förutom mimmi och jag för att ge jessica hennes ur snygga present.. Sedan dra vidare ut på stan då hon fick gå med ögonbinda för ögonen.. Lite små kul sådär.. Sedan var det så mycket folk i trädgårn så vi förflyttade oss till Stångån.. Där börjar alla att dricka och det var killar som stog på scandic hotell och strippade för oss. haha ! Lite senare kom det fler och fler folk.. Både mimmi och jag var vädligt onyktra och det var hur kul som helst!!

Lite senare runt elva hugget så drar jag maria madde mimmi och isabelle in till stan för att käka kebab. Mycket gott.. Dock spydde jag upp all kebab ca 20 minuter efter jag ätit den. Men efter en kvart blev det en till kebab och dricka mer och mer och mer.. Slutar med att jag och mimmi går till jocke som bor i åbylund för att sova hos jocke...

När vi vel kommer dit så är vi jätte fulla och min mobil var helt död.. Mimmi kröp runt i hela jockes lägenhet och till slut däckade hon i köket och sedan så vaknade hon då satt vi på jockes golv i köket och viskade med varandra om något jag inte kommer ihåg. Till jocke säger "alltså vi hör allt ni säger" haha!

Till slut fick jag i säng mimmi och jag somnade tillslut mellan jocke och nicke i jockes säng. Dock fick jag inte alls sova för att dom hela tiden låg och skrattade och petade på mig för att jag snarkade som in åt helvete visst. men alltså när jag är full och förkyld snarkar jag mycket. inget jag kan rå föör..

Vaknar sedan vid tolv av att det är bara jag och nicke som låg i sängen och att mimmi är borta.. Fick lite små panik tills jocke sa att hon redan hade gått vid åtta.. haha!

Men guud vilken baksmälla.. Va hos jocke ungefär till tio över ett då min buss gick hem.. Snacka om att jag var bakis.. jag tror fan att jag var full när jag gick till bussen.. haha!

Men en mycket rolig och lyckad kväll blev det iallfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback