Läs ohc njut #4

84331-70


Ta fram din mobil

Vem ringde du till senast?
Ante

Vem ringde dig senast?
Andy
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
okej, segt då. ne ligger i sängen och slappar lite ;) puss

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Ante
Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Vi tar firman idag...
Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Jag behöver dig, jag är ngt fruktansvärt kåt :O Behöver din varma tunga i min våta fitta! Kyssar

Har du några utkast?
Ja, 2 st (har skrivit fel och råkat spara)

Vad är ditt rekord i snake?
Det kommer jag inte ihåg, var verkligen evigheter sedan jag spelade det
Vad har du för kontakter som börjar på...

E?
Ellenor bygg, Emelie Dans, Emil och eurovoice

S?
Sandå Hasse, Sandå Jens, Sandå Måleri, Siv&Sören, Stenman sam och syster

Vad står det i dina påminnelser?
Har nog inga tror jag

Har du privat nr just nu?
Nope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback