Första dagen!

Kvällens äventyr:
Träffar isabelle och hennes syster på centrum för isabelles syster linda skulle gå till systemet. Sen gick vi vidare till andy, hämtade upp maria carri och isabelle påvägen sen mimmi och jessica. Sen satte festen igån!
Först kollade vi på en film som jag och isabelle har filmat med oss själva. GUD vad jag skämdes, alla satt och skrattade åt mig. Fy fan! :P

Sen blev det kareoke på the voice och jag i full gång dansande. Jag mimmi och isabelle shakade som ass ;)
Vi tio blev det bussen in till stan, direkt efter det blev det kebabbaren som alltid. Sen kommer inte jag tyvärr ihåg så mycket mer faktiskt.. Bara att jag försökte vara helt nykter när jag träffade mamma. Men en sak vet jag iallafall, jag hade sex 1 gång och säger inte med vem. Kom hem till danne (grannen) runt fyra. Tog en taxi och fick åka med en svensk igen :D

Gick hem vid elva, sitter här nu. ska gå och dricka vatten och sätta på en film, är ensam hemma! Dom andra är på landet! HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback