Onsdag kväll!

Vad har jag hittat på för bus idag då ?

vaknade upp runt elva i anders famn, låg kvar och myste och bestämde oss senare att vi skulle vara i stan till halv två. Kom dit och jag köpte, Ett par jeans, ett linne, en tröja, Legins, kajal och en koftklänning. Drog en kebab så skyssade han hem mig. Han var tvungen att åka hem för att städa innan tysken kom. Nu är han hemma och super, vilket jag också vill göra men det ska jag vänta med ett tag!

Senare bestämde jag och emelie att vi skulle fika vilket var helt fantastisk underbart! Har saknat den tjejen, pratade om allt och hade otroligt kul och mysigt! Vi gick ner till beachen och satt där och åt godis och sedan bestämde vi oss för att gå en tripp i stan, men kom bara till resecentrum där vi satt och rökte och hade mysigt! Sedan träffade vi på natta och chrille som skulle till borensberg. Ajuste gick även ut och gick med tosse och natta chrille och nattas hund sessan innan jag åkte in till stan. Sessan var helt galen och tosse var bara gammal och trött! haha!
Men iallfall, satt och lyssnade om och om igen på matisse med RMB under bussresan hem. Har nu lagt den som ringsignal, haha! Anders kommer bli galen, hihi!

Nu ska jag visst gå ut med tosse, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback