Öland 2007

På måndag drar min familj + Grannfamiljen + isabelle persson till öland. Fett nice kommer det bli!
Nu finns det inget som kan stoppa oss!

Väntar ivrigt på pappa så jag kan fara hem till pickhult. men först ska vi svänga förbi ikea för att köpa shorts till mig som sagt. Tror jag vet vilka jag vill ha. Sedan hem och fixa sig och hoppas att anders tar sig hem från kisa idag så jag får träffa den filuren.  Eftersom ikväll blire fest, och jag hoppas jag kan ta en flaska från anders till öland.

Jag är vrål hungrig och det finns verkligen ingenting att äta hemma. Alla i hela familjen har glömt bort att handla sedan i torsdags, KATASTROF!

Nu ska jag försöka vicka ihop tröjorna som inte får plats i väskan och vänta på den andra som pappa har med sig.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback