Nathalie Persson Larsson

Nu ska jag berätta om stan rundan.

Natta köpte en vad ska man säga, ett "fodral" att lägga solglasögonen i. Den var mycket fin! Sedan gick vi runt och runt. Tillslut hittade jag ett par vita shorts på Gina, mycket fina var dom! Blev helt förälskad i dom, såklart köpte jag dom! Sedan gick jag nog in i varendra skobutik för att hitta par fina pumps. Till sist gick vi till Din sko & Nilsson. Där hittade jag ett par svarta, gud så fina dom var! Helt förälskad i dom. Berättade senare för anders vad jag hade köpt och han blev genast besviken på mig att lägga pengar på skor när jag har så många! Men efter att sett en bild på dom så tyckte han att dom var fina!! Tur det...

Ikväll gör jag verkligen ingenting, ska nog gå ut i köket för att poppa popcorn om vi har några kvar, vilket jag hoppas på! Sen tänkte jag ta på mig pymas och bädda ner mig i sängen.

Ikväll får jag sova ensam, det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback