Borta bra men hemma bäst!

I söndags när jag kom hem blev den hem till andy för att checka hans nya lägenhet, den var fin! Kollade på Just like heaven och 8 mile med elvis och han! Vid tio drog jag hem för att invänta anders!

När han väl har kommit så kollade vi på ternimater 2 (Stavas den s ?) Men iallfall så somnade jag till filmen och såg inte slutet! Vi somnade senare sen vid halv sex på måndag morgonen! Vaknade vid halv ett åt mat och drog hem till anders för att checka mer film! Drar senare hem till min mamma för att äta kebab med min familj! Satt och häcka med dom hela kvällen, vid halv ett ville mamma sätta på Norbit (Mycket bra film) så där satt vi till tjugo i två. Då blev det sängen men somnade inte förns vid halv fyra ändå! Blev väckt av mamma vid halv tolv att dom skulle till ikea, nu sitter jag här och anders sitter där ute och dricker kaffe med jörgen! Haha!

Idag blire först stan eller ikea sedan hem till anders för att städa hans lägenhet! haha!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: britta

är ni ihop ?


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback