Alexandra Emelie Maria Käll Hall

84331-73


Jag gick en liten tripp på gatan här om dagen, efter 5 minuter träffade jag ett puckobarn. Vart är du påväg till ditt lilla fuleflan, jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan. Har du inget bättre för dig puckobarn, måste du gå enda bort till fotbollsplan, dra med mig i stället och häng på stan. Nej jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan!
Lyssna nu på mig ditt lilla fulaflan, strunta i din dumma gamla fotbollsplan. Jag tvingar dig att hänga ner med mig till stan. Annars ser jag till att du får stryk hela dan. AAAH, nej jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan.
Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan. jaja , får jag följa med då ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback