2000 kr

Nu tänkte jag räkna upp vad jag har köpt för nästan alla mina jobb pengar
- ett par jeans från bikbok
- linne från hm
- linne från bikbok
- par mjukisbyxorshorts från bikbok
- 2 par skor från dinsko (Pumps och halv klackskor)
- mjukis tröja från cubus
- Kajal från hm
- shorts från gina
- Legins från gina
- koftklänning från gina
tror det var allt i klädväg nu till allt annat!
- 5 xider + 4 kopparbergscider
- ungefär 5 paket cigg
- mat på stves två gånger
Sedan blir det lite småsaker som jag inte orkar räkna upp, som godis chips och sånt.. hihi!

känner mig faktiskt riktigt nöjd med det jag har köpt. kanske inte cigg och sprit med va fan sommar är sommar ^^

nej nej nu ska jag som sagt göra annat. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback