God Eftermiddag

Slapp dag idag, jag är jätte långt i matten jag är snart klar med kapitel 5 och jag började med kapitel fem ungefär två veckor innan lovet. Kristus!  Och det är procent och jag har alltid hatat procent med nu är det nästan roligt, vad knasigt!

Imorgon börjar jag med måleri, jag längtar jätte mycket. Vi ska prova nya byxor imorgon med, det bli vita istället för våra jätte fula blå! Jag har inte haft på mig dom på jätte länge, ska nog ta och prova dom. Dom ligger ju allt i påsen på golvet!

Halv fem kommer madde till mig då ska vi gå ut och röka, jälva gott! Fast jag lovade ellenor att bara ta en idag, förlåt (A)

Idag måste jag även städa, verkligen städa mitt rum. Det är jätte stökigt, jobbigt!
Och imorgon åker jag till Borås och sen på lördag blire in till götebrog och kolla på disney on ice!
Ska hem till den dära snobb familjen. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback