Det är storm.

Det är storm ute, huset vibrerar ibland. Det är läskigt tycker jag !
Jag har precis kollat på sandor/slash/Idag, jag älskar den filmen. Den är så jälva bra, haha=)

Borås var kul, och disney on ice var ju otroligt, det var så jälva koolt! Shit alltså, det var så jäla fint! det ska jag se någon mer gång, och det var inte alls barnsligt som alla sa. så blää på er!!
Jag snarkade visst med jätte öppen mun i bilen hem förut, hahahaha!

Imorgon äre skolan, det ska bli kul. Då ska vi fortsätta fixa omklädningsrummet. Och jag får se den söta killen..

Nu ska jag kissa hejdå


Kommentarer
Postat av: bästisten :D

Du bara dissa mig igår ju, riktigt jävligt av dig ;) haha
Men vi ses idag klockan 15.00! Glöm mig inte ^^

2007-01-16 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback