OC power

Idag känner jag mig lite eller mycket "hjälp, jag orkar inte mer" Men tänker inte skriva varför för det är ändå ingen som bryr sig så jag tänkte beskriva min dag lite kort!

Klockan ringde halv åtta gick upp en halv timme senare, drog på mig kläder och fixade till mig. Gick til bussen som var sjuttioelva minuter försenad. Hade matte och sedan bosse lektion igen. Sen var det dags för lunch som jag tillbringade med britta i klassen. Sedan var det engelska som vi skulle ha prov också vid det tillfället men som tur var Aila sjuk så vi hade svenska istället och fick sluta en timme tidigare, då åkte jag hem och sen kom filip vi kollade på film och pratade och så. Sen drog jag och drack varm oboy med madde <3 Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och se på OC.

Imorgon är det måleri på schemat sen blire data, jag tycker data är kul. Sen på lördag blire seven seven, hoppas det bli bra. hihi!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback