Bra dag

idrotten idag var roligaste lektonen på länge. Vi körde något som jag inte fattade mig på men dt var hur kul som helst faktiskt. jag och britta var i ett lag och vi tävlade emot biffen och sebbe. Går inte att förklara hur roligt dt var! Men dt var overhört kul!

Sedan gick jag in till stan med britta och marit efter matten, där mötte jag upp Emil och vi drog en lång runda på stan, från ca 2 till 5 haha! Dt var overhört kul. Sen mötte vi på elin och gänget, pratade lite och åt på MC. Tjockis =)
Sen körde emil mig till min extra mormor och morfars lägenhet vid klostergatan, sen satt jag där ett litet tag och var trevlig tills anne kom och hämtade mig!

Dt har varit en otroligt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback