Riktigt kul!

Nu kommer bilderna jag pratade om i ett tidigare inlägg. Det var riktigt kul och la över dom bilderna jag skrattade åt mest! Lyssnade även på ljud som jag hade spelat in. Gud vad jag skrattade. Allt är från året 2004 och 2005.

hoppas ni som kände mig då med som läser får ett gott skratt..

OBS, klicka på bilderna för större!


Kommer ihåg denna bild, vi skulle göra olika figurer på en mattelektion i åttan. Riktigt kul var det
på denna bild stod "hem från dan" så sitter nog troligtvis på busshållsplatsen i lambohob hem.
Året 2005 då josse fick moppe, ersän jag hade super sexig hjälm. hahaha
Det där är nog i slutet av åttan, cool jag ser ut... haha
Kommer ihåg när det var så populärt med stora solbrillor och väst från vera mode, har västen i garderoben. haha
När jag var utomlands julen 2004, brände mig efter en dag. haha
 Linus och kalle slutet av sommaren 2004. Kommer ihåg dom tiderna mycket!
Jag och mitt ex dan första offentliga kyss. hade varit på gudtjänst i två timmar innan.
Jag och tosse sommaren 2004.

Kommentarer
Postat av: mimmi

naw, va gulliga bilder gumman!

2007-12-14 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback