Sjukt irreterad!

Är på något fruktansvärt dåligt humör, helt otroligt! Jag förstår mig inte på mina föräldrar, har verkligen lust att verkligen på riktigt rymma hemmifrån, eller rymma och bo hemma hos anders. Jag klarar inte detta mer, jag är fan mig snart 18 år och man ger inte utegångsförbud till en 17 åring, blir så jälva förbannad! Jag kan klara mig själv, jag visar det inte men det kan jag. Jag orkar bara inte besvisa det. Blir så jälva otroligt förbannad på mina föräldrar. Spelar nu musik på nästan högsta volym och basen på max och dom bryr sig inte ett jälva skit! Spelar roll då om jag är hemma eller inte. Ska nog försöka höja basen mer så takkronan i hallen börjar vibrera. Det är sådan otroligt orättviso mellan mig och min syster, gör hon något riktigt jälva dumt så bryr sig dom inte. Vad fan vet dom vad hon gör när hon är ute ? Visst hon är bara 13 år, men när jag var 13 år började jag att röka och när precis hade fyllt 14 började jag att supa varje helg. Att komma bort någon vecka eller två skulle passa så jälva bra för mig just nu. Bara slippa allt tjat, jag orkar inte helt enkelt. Här sitter jag och snackar skit om mina föräldrar men fan heller att jag bryr mig, det är verkligen ingen som vill ha mina föräldrar, men då säger alla istället: Jag vill ha dina föräldrar för dom bryr sig om vad du gör och dom bryr sig om dig. Ja, det gör dom. men dom gör det alldeles för mycket och alldeles för hårt. För än gångs skull har jag hittat en kille som bryr sig, ser på än när man är ledsen och gör allt för att göra en glad igen. men inte ska jag få spendera mig tid på nätterna med honom nej, jag har inte skött mig. Jag känner mig så jälva ensam, och när man sover själv kommer smärtan tillbaka och man orkar inte röra sig. Jag älskar att sova bredvid den grabben, bara får känna hans varma kropp när man somnar och somnar av att han pillar i mitt hår eller kliar mig på ryggen. Oh shit! (Förlåt börjar bli lite sexuell här och berättar lite privat men är så jälva förbannad! ) som när du skrev: men va fan jag då ? Jag bryr mig verkligen! även om vi inte har kännt varandra så länge bryr jag verkligen om dig tjejen! Om du hade varit som alla andra brudar hade jag skitit i det totalt. Men nu är inte du vilken brud som helst! Det smset värmde som fan i mitt brustna hjärta. Det är den första killen på två år som har sagt så, och jag ska inte få spendera min tid med den killen, är det sjukt ? Jag orkar inte det här med mina föräldrar längre, jag lägger ner det totalt från och med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback