Konstiga lärare med styva bröstvårter!

Igår började dom vanliga lektionerna, våran samhällskunskap lärare svettas som en gris, han har styva bröstvårtor och han går snett med kroppen. Våran svenska lärare är gamla vanliga erika som är mycket bra som lärare enligt marit! Hon funkar, hon är snäll! Började samtidigt med Svenska B, som jag inte ser fram emot!
Våran arbetsliv lärare skriker när hon pratar, men verkar helt schysst mot den första. Hon sa att bara vi kommer på lektionerna så får vi G, slappt som in åt tusan! 

Det är tur att jag bara har dom lektionerna en gång i veckan, mellan 8:15 till 11:45. Dock naturkunskap i tre timmar på måndagar eftermiddagar, varannan vecka! Det ser jag verkligen inte fram emot! Annars verkar skolveckan slapp!

Har karaktär, för er som inte vet det så är det praktisk, alltså bygga! Det är mellan tisdag onsdag och torsdag, skönt! Sen slipper jag IV valet den här terminen med, det är mycket skönt! Tar hellre en 150 poängare nästa termin.

Så alltså på måndagar börjar jag kvart i tolv, medans dom andra börjar kvart över åtta, och på fredagar kommer jag sluta 11:45 medans dom andra slutar fyra på grund av IV valet!

Tack och hej för den här informationen!

Kommentarer
Postat av: mimmi

hasha, då har du något att titta på .. :)

2007-08-28 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback