Fredagens äventyr.

Börjar med att vid tre mötte jag och natta upp mimmi, fortsatte vår resa till mjlöby till Emelie. Där väl började jag och mimmi äta köttbollar och makaroner, sen kom isabelle och jessica. Kaos!
Fick en panik attack mitt upp i allt, och började gråta. Pratade med pappa som förstod allt jag berättade. Fortsatte våran resa senare in till stan igen, där möttes vi upp av Madde och nattis. Sen blev det in till staden för att köpa mat, där blev vi av med två, SKÖNT! Sen stack emelie efter halva vägen in till stan. Sen satte vi oss alla i trädgårn för att äta kebab, eller jag och mimmi var dom ända som åt, tjockisar :D Väl i trädgårn pratade vi om allt, och sara kom på världens ide om att åka och campa på tisdag eller måndag, så otroligt bra ide. Det var alla pepp på !
Sen vid tio drog vi oss vidare ner till stan igen, där väl på resecentrum träffade vi på Sandra. Hon är så rolig så ;P hehe! Sen blev det att ta bussen hem till anders.. Väl där när jag kom dit vid elva somnade han som en stock vid tolv när vi skulle se på film i sängen. Låg där själv och kollade på en film medans han låg och mummlade. heh!

Fredagens äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback