Påsklov

Nu ska jag berätta om lördagens äventyr..
Börjar med att jag och isabelle bestämmer oss för att träffas på rese halv tio och vi skulle gå och fika men så blv det ju inte.. Träffar på Natta, maria och emelie och två till. Vi följer med på en fest som inte direkt var fest utan det var tre st som inte kunde prata svenska. Det var lite kul eftersom jag verkligen inte kan engelska.

sen så kom det tre till, och då började allt roliga. Jag blev kallad pannkakan. Lite pinsamt så eftersom är jag är onykter så blir jag väldigt fnittrig. haha.. Men iallfallvid tolv drog vi bussen in till stan och det var en rolig busstur.

Sen drog vi till MC och bestälde Cheseburgare och glass, mums! Jag stogd visst och pratade me dom och massor. Men det var kul kväll!

Sen på bussen hem var jag inte sådär direkt pigg.. När jag går av märker ja att det luktar åt hevlete. kOllar bort mot andra utgången och ser att det ligger världens jälva spya i hela bussen. Och det gick inte rakt hem heller.. Kom hem runt tjugo i tre...

Vaknade upp med lite huvudvärk inte så mycket som väntat. Fixar lite och drar hem till mamma, Där börjar jag att ta ner saker från väggarna och så tog vi bort databordet. så nu står min skärm på min blåa lilla byrå, haha!

Imorgon försvinner min dator, för imorgon kväll börjar vi att fixa rummet. Så jag kommer vara utan dator tisdag till måndag, fy fan säger jag bara! Men jag klarar mig förhoppsningsvis


Idag ska jag och isabelle ha mysigt i trädgårn med natta och gänget,dricka lite vin och röka vattenpipa. Jag tror hon ligger och sover nu, men jag ska nog ringa och väcka hene :D elak jag är :D

HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback