Vänner föralltid ?

Isabelle Linnea Persson!
Jag vet inte vad som har hänt och kommer hända, men en sak vet jag. Du är förändrad..
Kommer du ihåg i trean, när jag kom ny jag kände ingen. jag var så rädd, jag ville inte börja. men jag var tvungen, fyran kom vi blev bästa vänner, vi var varendra jälva dag, vi hade aldrig tråkigt! Vi sov hos varadra varje helg, i din bäddsoffa du hade då.Tanten jag såg i staketet mitt emot ditt hus, jag var alltid likla rädd, när vi hoppade vattenpölar, när vi klädda ut oss. Vi hara bara underkläder på oss, trosor på huvudet jag vet inte vad, hehe! När vi skulle köpa string trosor första gången, du jag och nisse. Vi fick inte, men vi gjorde det ändå, det var så kul. vilka minnen herregud! När du använde hela övervåning till att bygga dagis och så lekte vi med dockor, när vi gömde oss under bordet när anne kom hem, så knackde vi hela tiden och hon trodde det var någon som knackade på, haha! Vi har haft så många underbara stunder tillsammans.  "Minnet av våran vänskap"
Eller som i våras, påsklovet år 2006 när vi åkte i spanien. När du ringde och frågade mig, jag tror jag aldrig har varit så glad över ett samtal, du förstod nog aldrig hur glad jag blev att du just frågade mig, mig!
Den veckan var den bästa i mitt liv, vi hade så underbart kul! du oh jag i barbate beach <3
Men vad hände egentligen efter ? jag vet inte, allt förändrades.
Och nu har vi börjat gymnasiet och vi känner varaandra inte längre, jag förstår inte!
Du bryr dig inte något om dina gamla vänner, dom du hade innan! bara för man träffar nya ska man inte ge upp dom gamla, dom gamla betyder oftast mest! Men inte i detta sammanhanget!
Jag vet inte hur mycket jag orkar med att komma i andra hand! Du säger hela tiden att du ska bättra dig, men det har inte hänt ett skit. Fuck!
"det står skrivet i tårar att du är mitt allt " , men jag vet inte om jag kan tro det längre, jag orkar helt enkelt inte! Jag förstår inte vad jag gör som är så himla fel! Du, just du bullen betyder något förjävligt mycket, det är sjukt! Men det förstår inte du, helvete!
Förlåt, men jag pallar inte att kämpa mer, jag gör verkligen inte det!
förlåt isabelle, men nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback