Patetiskt

Här sitter jag helt ensam och lyssnar på sorgsen musik, t.ex som Siniad O'Connor - Nothing Compares 2 U, hon är flint på sin video!
Nu kom Botten anna, jag har inte en blekaste aning om varför jag lyssnar på den för den är så jälva uttjatat, men gaaah! Jag har så jälva tråkigt, jag hatar lov!
Jag ska nog ringa till isabelle och fråga om hon vill komma hit till mig, men det vill hon säkert inte som vanligt! aaaaaaah!
Jag måste städa mitt jälva rum idag, för hela mitt golv är täckt av kläder, man ser knappt golvet. Men det är för att jag inte har packat upp sen pappa, och när jag har behövt kläder från väskan har jag bara slitit upp det så det flög i rummet, sen har jag bara inte orkat ta upp det! Men imorgon ska jag ju till pappa så då är det ju bara lägga i alla kläder igen och så får pappa tvätta! Nu var jag allt smart xD eller inte!
Undrar vart telefonen är, vi har tre men alla är jämt borta! Förresten dog min mobil igår, för jag har glömt min laddare hos pappa, så nu har jag min gamla.. Det var kul att se alla bilder, som man tog för typ 2 år sen, haha vilket nöje
" Källen källen, världens bästa källen. Källen källen oj här kommer källen "
Nu sk ajg leta efter min telefonen och ringa till gud, ajuste min är ju utladdad får leta efter mammas!
hon verkar inte vara hemma, gaah! det var hon inte heller, fuck!
Nu kom en bra låt för en gångs skull, Coldplay - Fix you, den är med i OC den är bra!
jag håller på att göra en skiva till helgen, det ska bli kul på lördag =) hihi
Det finns en söt kille på ljunkan, han är söt eller jag vet inte! Jag blir tokig, jag kan inte bestämma mig om han är söt eller inte, men han är söt . okej jag bestämmer nu att han är söt!
Jag kanske ska börja städa, kommer nog ta ett tag!
Ikväll är det bara jag och jörgen som är hemma, för mamma jobbar kväll och anderas är hos farmor.
Vi ska även damsuga min dator, för den brumma skit konstig när jag startade den förut, dpå blev jag rädd! Jag skriver ganska mycket måste jag påstå, men det är för att jag har så jälva fittit tråkigt!
Goodbaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback