Vatten och mjöl.

Idag var vi på flygvapnemuseeumet med jobbet, barnen var jätte jobbiga!
Dom sprang runt och tog på alla planen fast dom inte fick, då blev alexandra arg.
Sen när jag och böre skulle ta en rökpaus så kom dilbrin (?) , min gruppledare och röka också.
Sen började vi snacka om att välta kossor, jonas och benjamin stod också där. Då sa Dilbrin Gräshoppare och jag började skratta sönder mig.jag fick kramp i magen,  Bra alexandra!

Sen satt jag och böre och pratade om myrarna, och då började jag garva ännu mer.
Det var dagens höjdpunkt, eller det var nog när vi kom hem.
Då skulle barnen hämta äpple i en hink och sedan hämta en sockerbit i en tallrik full med mjöl, då lurade böre med mig, och då tryckte dilbrin ner mitt huvud i mjölet. Jag fick Mjöl i näsan :(
Barnen skrattade jätte mycket, dumma barn!

Idag åker jag till ljungsbro, ska nog leka med robin i kväll eller issa, får se !
Jag ska iallfall hoppa studsmatta och pilla på moppen :)

Hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback