Hela min värld rasade på tre minuter!

Jag förstår inte varför jag öppnar min käft och säger hur jävla dåligt jag egenligen mår till dig pappa,
Vad är det jag är rädd för ? Du är ju ändå min pappa och allt handlar ju om dig och din familj!
Du var nyss här och lämnade lite kläder jag glömt sen helgen, och tre minuter senare sitter jag på mitt rum och gråter. Det gör så ont inom mig, det känns som jag ska bryta ihop hela tiden.
På onsdag natt åker ni, om en vecka , 7 jälva dagar. Utan mig, Det gör så ont , men du vet inte vad det ordet betyder verkar det som! fan ta dig pappa.
Jag pallar inte att ha så här ont mer, faan!
Nu får jag inte träffa dig på 4 veckor, du kommer inte äns att ringa mig. För du komma glömma att du har en dotter till, inte bara evelina!
Pappa, är du värd att äns att kallad pappa ?

Isabelle Persson , Vart är du ? jag saknar min bästa vän, min ända riktiga vän.
VART FAN ÄR DU ? Snälla lämna mig inte nu, jag saknar dig något fruktansvärt..
Vad hände egentligen efter spanien ?

FAN HELVETE JÄVLA FITTA KUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback