Hej isabelle Persson

Om en halv timme tar jag moppen och åker till min bästa kompis bella.
Vi ska mötas halva vägen bara för jag har med min dunk så jag kan klara mig hos henne!
Idag kommer även nisse till henne, om det blir bättre väder ska vi till berg annars blir
det vel nörda film eller något sånt!
Imorgon ska vi tjejor, eller jag bella issa och josse grilla och mysa nere i berg, myspys =)
Jag och bella ska även kolla till snutte,  min systers kanin på 4H gården. eftersom evelina och dom är just nu i kroatien. Pratade med henne igår på lunar och pappa i telefonen.
Jag saknar dom fett mycket fast jag inte trodde det :(

Kommer hem på onsdag eller torsdag,
Hejsvejs!

0735909516 , ring gärna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback