Julafton

Igår vid tre kom jag till stockholm mormor och morfar kom och hämtade mig, det var kul! Somnade redan vid halv elva dock, lite tråkigt..
Idag gick alla upp halv åtta, och då vet jag inte alls vad som hände :/ Jag får största gråt attacken, jag kunde inte sluta gråta, och jag orkade inte gå ur sängen alla stod och skrek efter mig att det var frukost. Jag har aldrig varit med om något värra kändes det som, har mått physiskt dåligt hela dagen. Det blev dock bättre när kalle anka kom på tv.
Nu har vi öppnat alla paket och barnen ska snart sova, jag fick ett lysande tangentbord en ny hårfön och lite kläder. När jag kommer hem är det farmor och släkten på pappas sida och mamma..

Nu sitter jag här i min moster vardagsrum och är jätte ledsen, jag vill gråta men kan inte, för mormor och morfar sitter här. Imorgon ska jag hem, det är bra för jag behöver röka.. Fast först ska vi förbi morfar lillasyster som bor på ett slott, ska egentligen sova där med dom, men det vägrar jag. det kommer jag inte palla. masssooor nytt folk och sen sova i ett slott. never ever.. så fredric och morfar kör hem mig, hon bor i hyllinge så det är inte så långt, eller ? har ingen aning..
Nu ska jag gå och be om lite sprit. eller en grog iallfall.. för det behöver jag starkt. tvilar även starkt på att jag kommer få det, men ska be extra snällt... om jag berättar för moster att jag röker kanske hon förstår att jag behöver lite sprit i kroppen ? Vilket jälva kaos alltså ;) haha
Men måste ju säga att jag har världens sötaste kusiner vid namn anton och filip. hihi!

Jag behöver knulla, och det är med dig, och det ska vara riktigt hårt. som vi hade det då ;) hahahaha

GOD JUL FÖR I HELVETE ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh "okej"

2006-12-24 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback