förlåt


Försöker att kontrollera min smärta,
Försöker att va glad , men det känns i mitt hjärta.
vad ska man gör när hoppet har tatt slut ?
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ut ?


Han gjorde mej glad o visa mej va lycka innebär,
att ha någon nära att bli älskad såhär.
Han fick mej börja tro att äkta kärlek kanske fanns ,
men jag kan inte hitta den , den måste va nån annanstans.
Kommer jag nånsin kunna tro på kärleken igen ?
eller kommer du föralltid bara vara min vän ?
jag undrar hur de var ifall de blivit du o jag ,
ja skulle hålla om dig , o aldrig släppa mitt tag.
behandla dej som pojken du förtjänar att vara ,
jag har en kärlek till dej , som inte är besvarad.
jag tänker hela tiden , på drömmen om oss 2 ,
när vi åker till ett land där ingen kan se på.
vi skrattar o leker o har de underbart,
där solen lyser hela tin , o himmelen e klar.
vill du följa med , på resan med mej ?
för då åker vi direkt vill bara dela den med dej .

Försöker att kontrollera min smärta,
Försöker att va glad , men det känns i mitt hjärta.
vad ska man gör när hoppet har tatt slut ?
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ut ?

det var som en saga för bra för att va sann,
ville se dej i ögonen o hålla i din hand .
Känna dina armar o smeka ditt hår ,
kanske svårt att ta åt sej , men hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för dej , för att se dej må bra,
för att få se dej att le , skratta o va glad .
att ha din kropp emot min i underbar kram,
betyder mer än du anar , tänker på dej varje dag.
just när jag va glad o ja höll på att bli kär ,
så blev allting bara fel o du vet vem du är.
de e ingens fel att de blev som de blev,
speciellt inte ditt , men mitt hjärta bara sved.
de e väl dags att lämna plats åt nån annan som gillar dej ,
den andra flickan som betyder mkt mer än mej.
de e väl dags att gå vidare jag är ju ganska ung,
men glöm aldrig bort att du är bara min kung !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback