jag är stolt över mig själv!

Nu har jag klarat trafikregler med det mesta som 68 av 70. Och sluttestet med 68 av 70. Jag är verkligen stolt över mig själv. Har säkert gjort sluttestet och trafikregler nu 10 gånger var sen jag skrev sist och har alltid fått över 64. Jag är så fucking stolt över mig själv.

Jag kanske ska lägga ner och pluggandet för att få sömn så jag inte sover på provet imorgon. Men jag jag behöver verkligen plugga ändå. Jag vill så gärna klara det imorgon. Om 5 timmar och 40 minuter går bussen in till stan. Ångrar faktiskt att jag tog den tidigaste tiden. men somnar jag kommer jag vara jätte trött och inte komma upp i tid. Så om jag är vaken är jag ju redan vaken och kan sen sova när jag kommer hem. Svårt dilemma här alltså. Ska fråga lite folk på msn, trots att klockan är snart kvart i två är det folk inne som är vettiga att prata med. sinnessjukt. Vad gör folk om nätterna?

Eric Clapton - tears in heaven


Jag älskar den här låten. han ljuva röst och texten. Just love It !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback