videor från skolan

Idag har det varit en både rolig och tråkig dag! Det tråkigaste är nog att jag är verkligen genom förkyld och knarkar nässpray och har ont i hela kroppen och det roliga är grabbarna och frisör tjejorna! Tänkte visa er tre videor som har spelats in idag!

Matrasten gick vi ut och satte oss utanför bygg och tog en rökpaus. på filmen visas, jacke, anton sanna natta tobbe och så hör man mig! Jag trodde jag sluta spela in efter några minuter, ni märker det!



Sanna jag anton och natta satt inne i omklädningsrummet och chillade lite!
Hög musik och knas är tjejornas omklädningsrum det



när vi gick in efter våran rökpaus så lekte ettorna med en stol på en ramp
nathalie blev helt förälskad och ville att jag skulle filma när ettorna lekte!



Så här går det till med mina vänner i skolan! Visst ser det skoj ut ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback