Träna

Hej bloggen!

Nu har jag städat klart mitt rum och även fått i mig lite mat. Blev taco resterna från igår och ett glas fanta. Dock inge vidare innan träningen men det är två timmar kvar. Jag och lillsyrran sjunger tillsammans till All your love on me, visst är vi coola? Hennes vänner igår hade sagt "tröttnar aldrig din syster att lyssna på samma låt?" Jag lyssnade sönder den igår ikväll..

Bussen in till stan går inte förns om 1 timme, ska ta med min stegräknare jag fick igår och se hur många steg jag tar idag när jag sa powerwalka på löpbandet (gå i en snabbtakt) eftersom jag inte kan springa pågrund av mitt knä. Ska gå in på
http://www.tv.nu/ och kolla om det visas något bra tv program på kanalerna dom har på vid löpbandet. Det är alltid mer avslappnade att se på ett tv program när man tränar.

Nu kommer det! Don't go wasting your emotion, Lay all your love on me

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Nu har tävlingen avslutats och vinnaren är korad.

Kolla om det är du som har vunnit!



Lycka till!



Ha en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback