täppt igen näsan

Det är någon som har täppt igen min näsa, vet ni hur jobbigt det är? Det är säkert från inatt då vi var ute när det var 7 grader ute med kjol och skinnjacka, härligt alexandra! Jag vill inte gå till skolan imorgon. Jag funderar på om jag ska ta lite sov morgon imorgon istället och kolla första på religonen. Blää för skola! men FÖRHOPPNINGSVIS kan jag få träffa den dära mannen som jag har berättat om i många olika sortes sett nu dom senaste dagarna, ni vet han som inte valde mig! MEN SOM VÄNNER! dock jobbigt!
bla bla bla från mig!

Nu till en ganska bra sak! En gång i veckan kommer det komma upp utlottning av bloggdesign. Ni alla har större chans att se när den kommer upp och när det avslutas om ni ligger till mig på bloggkoll! Sen även läsa andra roliga blogginlägg! Visst är det toppen?

Rulla ner lite så ser ni en rosa "skylt" klicka på den och lägg till mig så håller ni koll på mig varje gång jag skriver! Kanoners :)


natti natti

Kommentarer
Postat av: GM

Okej, tur att iallafall Fredagen var lyckad :)



Ha det bäst :P


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback