SUGET EFTER CIGG

Jag har snart inte rökt på ett dygn. Det kliar så jävla dant i fingrarna att jag håller på att gå i taket. Jag har lust att gå upp och köpa mig ett paket och röka upp hela! Jag är så jälva förbannat röksugen!

Nu över till annat! Jag ska städa hela mitt rum idag. Ska se om jag kanske kan få komma hem till pappa imorgon och sitta och leka lite i PS så det kommer upp fler utlottningar och även fixa tre designer som står och väntar! Ska ringa och fråga sen tänkte jag! Annars får ni vänta tills söndag! Nej nu till verkligheten! Jag känner mig bättre men har fortfarande väldigt ont i revbenen (av min hosta) och halsen ska vi inte prata om! Min hårbotten kliar som fan och jag blir galen! Kanske borde läsa lite teori idag?

Hela kristus namn VAD JAG ÄR RÖKSUGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback