smygrökarn ;)

Nu har idol börjat men kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg!
Sitter här nyduschad. Rakade benen med, något mirakel! jag tycker inte om att raka benen och gör bara det när det behövs. Är ju inte så att jag har sällskap i sängen! Då behövs det ju inte rakas, bara när man ska på fest eller ha speciella kläder!

Precis när jag hade duschat klart så sa pappa "kommer snart"
Kommer tillbaka några minuter senare, ler och gör lite mackar!
- Vart har du varit?
- Jag var bara en sväng och jögga!
- gick du dit bara för att röka? Jag är inte tre och jag känner lukten tänk på att jag är rökfri nu!
- va fan får man inte göra något längre utan att ni ska bry er?

haha! smygröka, bra pappa! ;)

nu över till idol :)

Kommentarer
Postat av: N

Postat av: N

haha tydligen kan pappor också smygröka :D

2008-09-23 @ 20:11:05
URL: http://dudewhereis.blogg.se/
Postat av: N

;D

2008-09-23 @ 20:52:02
URL: http://dudewhereis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback