ship shop

Sitter i data salen med tobias rosendahl och anton billgren, dom är ganska jobbiga idag! Men tobbe har burit mig genom skolan idag, det var skoj för då visade jag hela röven, coolt eller inte? eller ska vi säga moget eller inte moget? hmmmm!
Vet inte ritkigt vad jag ska skriva, vet du något som jag kan skriva tobias?
- Magnus vet
Anton då?
-nae

Vilken fantasi dom inte har, jag har hål fram tills tjugo i två och har haft det sen kvart i elva! och det ända vi har gjort är varit dumma i huvudet i skolan, men det är ganska roligt! eller inte!
Funderar nog på att gå ut och röka för det tror jag killarna vill.

Nu ska jag se om tobbe vill skriva något till er?
- Jag o anton ska till first aid o träffa antons fru sanna, hon e knaaas. källen knäpp som vanligt o så kommer muppen in." fin du e i håret alleballe"  nu ska ja o anton ta en bira... peace

sådär nu har dom fått yttra sig i min blogg, nu ska vi ta en rökpaus! skriver igen inatt eller imorgon, ship shop


Kommentarer
Postat av: carroooooo

say what, antons fru sanna? jag visste dock inte att jag bytt namn eller har han ny på G ? =) love you snart kommer jag hem och ställer allt iordning igen (får väl mörda sanna? om jag ska få tillbaka min anton) pussis <3

2008-09-05 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback