önska mig lycka till

Jag är hemma och jag lever, visst är det fantastisk?
Nu har jag varit ute på bil bus med jävlen, det var roligt och jag tror vi måste lära oss att prata svenska. Eller det gör vi ju men vi får till det med en konstig röst så det nästan blir finska! Visst är vi mogna? Jag ska upp fem imorgon! FEM FEM FEM! fast bussen går 06:25 men måste ju prova byggklädera och hoppas att min nya handledare inte dödar mig över att jag inte har byggskor!

Jag är lite nervös för imorgon faktiskt, alltid läskigt att komma ut på nytt bygge! Det är som att komma till en ny klass där man inte känner en kotte! Det är nästan jobbigt! men så är livet som byggare! Dock har jag faktiskt börjat tänka ut lite framtids planer! men dom kan jag berätta lite senare någon gång! Inte just nu!

nu ska jag hoppa i säng så jag blir pigg imorgon och inte går runt och gäspar hela dagen! Håll tummarna för mig att det ska gå fina fisken! Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback