Oj är ni förvånade

Är ni förvånade över en ny design igen? jag blir inte det iallfall! Jag säger ju att jag aldrig blir nöjd! som jag har sagt förut, nu får det se ut så här! det ser lite vettigt ut faktiskt! Halleluhja eller?

Annars sitter jag här och äter varma hallon med glass och har kramp i benen och lyssnar såklart på Amy Macdonald! Jag ska snart krypa ner i min säng och gosa ner mig riktigt skönt och skicka iväg några sms! Jag kom på världens raggningsreplik idag, enligt mig själv! Dock är det nog bara jag och mina klasskamrater som fattar och carro!

"Jag har hört att din Fordet är unik och speciell, ska vi knulla?"

Visst är den inte klockren? Mest gör jag nog detta bara för att reta en vän. Förlåt!
nu vidare till allt annat! Jag är galen och imorgon ska jag vara med felix, JAG VILL INTE! kan någon rädda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback