min läskiga dröm

Jag har två drömmar som jag har drömt lika dant varje gång. Ena är när jag blir jagad i mitt egna hus och ska bli stjuten genom en spegel och den andra är att jag är på landet och ett monster tar mig! Nu är det 3:de gången jag drömmer den drömmen och inatt var en gång!

varning för långtext

Jag vaknade helt svettig vid ett, somnade redan vid elva! Vaknar och känner paniken av att gråten ska komma börjar gråta med och känner hur min puls är hög som fan! Drömmen handlar om att jag är på landet då jag vaknar av att det kommer in någon när jag ligger och sover. Men då är mitt rum mot hagen som är nästan utanför vårat fönster. men denna gång drömde jag att jag stoppade monstret! Monstret ser ut som en blandning av en krokodil och människa! Ni kanske har sett filmen som när det är några tjejor som ska gå genom en grotta och sen dör alla förutom en av "människor" som är krokodiler? Kommer inte ihåg namnet! Men tillbaka till drömmen, detta monster börjar att jaga mig i rummet och jag springer mot fönstret och det är stängt då skriker jag STOP till monstret och börjar prata med det och säger att han inte ska döda mig medans jag försöker få upp fönstret men då är det sådant fönster som jag har hos pappa och det är knepigt! Till slus får jag upp det och då har monstret stannat i tiden så jag hör hur folk skriker och leker med hästarna utanför huset! Då hör jag emil (mitt ex) och några andra och jag skriker på dom men dom skrattar och jag vänder mig om märker att monstret är precis bakom mig och förvandlar sig till en fladdermus och flyger till trädet precis vid hagen. Jag ser hans röda lysande ögon och börjar klättra ner på något vänster på väggen och ner, och jag vaknade jag av att jag sitter upp och viskar emil.

Förstår ni att jag inte vill sova om kvällarna när man drömmer något sånt? Allt känns så verkligt och ibland kan jag drömma samma dröm fast lite mer som händer i drömmer i flera dagar! Jag hatar det!




Förstår ni varför jag blir rädd? Den heter förresten the decent (instängd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback