MEN VAD GÖR DU TA TILLBAKA LÅTEN!

Har varit ute och gått med bella så ska hoppa in i duschen tänkte jag! Sen klockan åtta är det idol, det ska ses såklart! Ska ni se det? Jag har jätte ont i min ena tand. Dom där tänderna ni vet som växer längst bak som man får när man blir lite äldre, tror det är svullet eller något för det gör verkligen skit ont! kan knappt bita ihop utan att det gör ont! Det suger häst balle nästan!

- MEN VAD GÖR DU TA TILLBAKA LÅTEN!
- men jaha men det var ju inte bra!
- MEN DET ÄR SÅNT HÄR SOM ÄR BRA  (börjar att dansa också)
Det är min pappa det! Jag måste nu lyssna på metallica och såna där artister för han är i allrummet och fixar nya tapeter, ni vet nytt läge kanske blir sanning!

Juste det duschen kallade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) fin blogg! Hur mår du idag då? :) haft en bra helg?

2008-09-23 @ 19:17:07
Postat av: Solina

tacktack :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback