kanske en bra dag

Imorse gick jag till skolan trots min huvudvärk och illamående. Jag trodde jag skulle kolapsa när jag satt på bussen. När jag kom till skolan hade jag ett seriöst snack med min mentor, det kan nog ordna sig. Bara att jag måste försöka, ge det ett försök! Sen åkte jag hem och hämtade mina byggbyxor och sen så åkte jag tillbaka till skolan och fick lunch och sen åkte jag till ikea med min mentor och magnus, vilket trevlig eftermiddag va? Eller inte!

Jag fick en snilleblixt nyss, jag har fotografisk bild som IV val i skolan och man kan gå in på sin G-katalog hemifrån. Visst var jag smart nu? Så i måndags använde jag en systemkamera för första gången, och vi fick i uppgift att fota något i olika vinklar, jag hittade en lås på en stolpel som satt fast med en sopptunna, tänkte visa er resultat. Tänk på att det var första gången jag använde en systemkamera!





men sen träffade jag på min bästa vän nathalie, hon ville vara med på kort hon med!



då tog vi oss en cigg mitt upp i allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback