kampen mot ciggen

Ärligt jag går i taket snart, jag är hungrig det kliar i hela kroppen jag är törstig trött på min musik vill leka i ps jag vill RÖKA! allt förutom röka kan jag få gjort och göra!
funderar om jag ska gå upp till centrum och köpa smaskigheter tills ikväll? Är sjukt sugen på choklad. Vet ni vad mer jag skulle vilja göra? TRÄNA! Kan jag inte göra för då lär jag aldrig bli frisk! Jag måste bli frisk tills nästan vecka då min praktik på M3 börjar!

Jag är så hungrig att jag börjar få ont i huvudet! kanske bäst att gå upp till centrum och ha allt gjort och slippa göra det sen? Jag har även varit rökfri i mer ett dygn nu. men skulle kunna tända en ciggarett här inne för slippa allt jobbiga!

Oh jag vill vill vill vill vill vill vill vill
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att det kom fram ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback