jag är sjuk och det märks

Ikväll har jag inhandlat två par skor, är sjukt nöjd! Vi gick till skopunkten där det är tag 3 betala för 2 ni vet? Meningen var att vi skulle köpa ett par skor till mig eftersom alla skor jag har är det hål i förutom alla klackisar men jag har ingen lust att gå i klackisar med mjukisbyxor. men så jag tog en par svarta jätte fina stövlar som jag är helt förälskad i, men ville ha bruna först men jag kommer ha en röd jacka som jag kommer köpa av min syster som hon köpte i julas som jag bara ÄLSKAR! sen köpte jag ett par vanliga skor som man kan ha till jeans och mjukisar! Nöjd!
Sen när vi var på ica maxi skulle jag scanna paprika och champinjoner så höll jag på att svimma när jag ställde mig på tå, det var läskigt! Så ingen skola för mig imorgon heller!

Jag har tydligen fått praktikplats nu också, på något företag som heter M3 som var jätte glada över att ha mig. Säkert ett pedofil företag. Vad är det jag skriver? Hoppas inte min mentor läser detta! Äkligt pinsamt skulle det bli!

Jag har hört att det går en film på kanal 6, inget annat än american pie 2. Värt att ses tror jag! Men lär nog somna innan tio, är verkligen helt slut i kroppen av att handla skor och mat. Jag är sjuk.

P.s Grattis till sanna som vann designtävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback