host host

Dålig skriving igen jag vet, har varit på vårdcentralen i morse och fick inte ut någon medicin utan behövde tjata! Allt pågrund av att jag röker! Så tog min sista cigg förut idag faktiskt! Helt ärligt! Börjar redan bli jobbigt! Bara bita ihop! Nu ska jag ta något att äta har inte ätit något idag än! Min bebis ligger nerbäddad vid sin plats i mitt fönster på massor av kuddar och en tröja över sig. han ligger och skakar! Blir lite rädd om han fryser eller bara har ont i ryggen igen! min lilla bebis!

Host host host! Här nedan ser ni historien om göran! Göran är ett spöke som bara finns om man är singel, alltså då för mig och emil. men emil är inte det längre så hans finns bara hos mig! Så nu får emil inte säga att det var göran utan bara jag! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback