höger och vänster och hit och dit

inte pigg men jag är vaken, blev ingen skönhets sömn inatt vill jag lova då det kom sms från höger och vänster och telefonen ringde hit och dit. När man vel vill sova så hör alla av sig men när man inte kan sova då sover alla andra! Ni vet mitt killproblem som jag skrev om i ett tidigare inlägg? Han hörde av sig inatt och ville sova hos mig inatt. jag mumlade eftersom då var klockan tio i två. Sista bussen gått. Ville att jag skulle ta en taxi så vi skulla sova i stan. Hel knas vad det, men kvar låg jag i min säng och somnade om efter några minuter.

nu ska jag städa mitt rum och sen ta något att äta. Ska hem till pappa idag, varje söndag vet ni! Ska ut på en powerwalk sen. När jag har laddat mobilen! Måste ha musik! NU ska jag sätta fart, hej hej


förövrigt mitt ansikte som robin har tagit kort på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback