en partyfyld dag

Usch ni vill inte veta vilken seg dag det har varit idag. Jag har hållt på att somna och jag har inte jobbat något idag. Visst älskar jag skolan? Definitivt inte.
körlektionen gick ganska bra, körde runt i stan och fick motorstop en gång men deras bil är felknullad! Enligt mina tankar. Deras koppling är underlig och jag hatar deras spak. Jag kan rabbla upp massor fel på deras bil! Sen satte jag mig vid teoridatorn, fick 39 av 70 rätt, är jag dålig eller vad? Bokade halkan som kommer vara den 1 oktober 07:30, fint va? Jisses!
Religonen sög som vanligt och vi spenderade tiden på bibblan och kollade på när tobbe plåstrade om sin tumme, kom dock inte långt då han fick ont! Sen blev det lunch till slut och då blev det att prata om i fredags, kul att höra hela dagen "hej fyllot" Heja mig! Sen blev det svenska, då satt jag på BBD hela timmen och kollade roliga videor på youtube med klaar. Vilket partyfyld dag va? Sen gick jag och tränade med ellinor. Det var skööönt vill jag lova!

Har varit duktig idag också, har lagat min egna mat som bestod av stekt paprika och champijoner, ris och sedan falukorv i ugnen med ost och tacosås, vadå mumsigt värre? Såg att den vidrigaste filmen i världens historia var på tv och sa åt alla att ingen fick sätta på canal+first. Sen kom jag på att jag aldrig hade sett början av filmen, FASTNAR OCH SER ALLT ÄKLIGT! satt typ och tjöt, OCH DET VAR SNAKES ON A PLAN, visst är jag mogen och ska vara 18 år? Jisses amalia!




Ja, jag har dubbelhaka. men visst är den snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback