en jävla massa mil med "jävlen"

Ikväll har faktiskt varit en bra dag! Inte det sista när bussen hem tog 50 minuter och ska egentligen ta mellan 30-40 minuter! Svin kul! Jag skrattar så mycket att jag ramlar av stolen! eller inte!
Jag har gått flera mil med "jävlen" ikväll, från stan till scandic sen till cloetta center till nykvar, runt allt tillbaka till cloetta center, till sport hallen och sen till rese! en jävla bit att gå! Blev ingen ficklampa och piggelinglass och två kuddar heller! och imorgon blir det krogen med grabbarna och sanna och sen blir det vel "jäveln" igen! Trevligt värre om jag säger så! Ska hem till mamma imorgon med för nathalie ska klippa henne men hon vågade inte vara där själv, herregud! Min mamma är inte farlig! Har inga pengar till krogen men kanske kan be snällt faktiskt! Jag är en snäll person, fråga "jävlen"

Nu ska jag hoppa in i min kalla säng och SOVA! Är helt slut i fötterna och knät ska vi inte prata om! Kristus nästan!

Jag säger "jäveln" pågrund av många saker, men det får ni vara nyfikna på! natti natti


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, det är gott också, spciellt när det är gratis ;)

Postat av: ida

hitills har den börjat kanon! :)

hur ser resten av din helg ut? =) <3

2008-09-27 @ 08:39:10
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: tack :)

2008-09-27 @ 11:37:07
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback