dålig dag = sjuk dag

Idag har det varit en lång dag, jag kom upp när det är 10 minuter kvar för mig att gå till bussen. Sprang som en galning och hann. Åkte iväg med min mentor till ett bygge. Kom tillbaka och fick frukost och kände hur min mage började värka. Ringer hem för att kolla när bussarna hem går, att jag aldrig lär mig? Kom hem vid halv tolv och sen dess har jag legat i sängen och kollat på Trade och underbar och älskad av alla tror jag den hette! Ätit har jag gjort, fisk och ris för min mage! Pappa tror jag har "dåligamagentid" Ni kan vel lista ut! Ont i huvudet har jag med. Blä för denna vecka säger jag bara!
Dock har jag inte rökt på hela dagen eller sen vid elva. Det kliar lite i kroppen, och sen är jag sådär super duper sugen på chips att jag håller på att gå i bitar därför ska jag gå till ica och samtidigt få lite luft och sen röka. smart jag är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback