Dags att städa

Jag kom på en tanke men den gick inte mina föräldrar med på! Jag kunde börja snusa igen!
Jag håller på att verkligen gå i taket, Just nu ser jag inte min skärm riktigt, zimba verkar vara sällskapssjuk idag och följer mig vart jag än går. Ska börja städa lite i mitt rum nu tänkte jag! men vill inte tosse ligger så sött ihop kuren på mitt överkasst med kuddar och tröjor omkring sig!

Zimba kommer snart ta ner allt jag har på min hylla, han klättrar på hela hyllan. han sitter fast just nu vet inte vilket håll han ska åt! Han ser så rolig ut!
Tänkte visa er före och efter bilder på mitt rum! Vänta och se!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

LÄckert, det måste du klara av ;) Du får försöka stå ut ...


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback