bring the noice

Jag sitter än i mjukiskläder och hostar och snorar! men har faktiskt käkat och duschat! Ska vel platta håret och leta fram kläder. Egentligen vill jag gå i en stor mjukiströja och ett bara stora mjukisbyxor. men lite vetti kan man vel se ut om man ska in till stan och ha körlektion med typ ungefär väldens snyggaste kille! Eeeeeh!

Hot stuff bla bla bla, I want your hot stuff bla bla bla! Jag orkar inte ens sjunga så trött är jag! Bläääääigt värre äre!
Jag hittade ett par gamla jeans i min garderob som jag kommer ihåg mycket väl! Dock är det två stora hål i röven, dom är så sköna att jag vill ha på mig dom. men det kan jag ju inte med två stora hål i röven, mindre snyggt kanske!

Kanske visa er dagens outfit senare. Om jag hinner och orkar! HEj så länge


Jag och min kusin för två sommrar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback