BLOGGNÖRD

hej hallåå alla bloggnördar!
Nu har jag suttit och fixat till två designer, ena var en vinnare design och andra var en beställning på en enkel design men ändå snygg! Det var
Ida och laschicas som har fått en bättre design gå in och kolla!

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag gå bort till macken för att köpa mig lite cola, jag har ett otroligt sug efter det just nu! Tur har jag 22 kr på kortet, puhhh vilken tur jag har! sen ska jag plocka bort "onödiga" saker  på rummet då våran mäklare kommer IMORGON KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN och ska ta kort, ingen sov morgon för mig inte! börjar inte förns tio på fredags!

Dags att sätta fart, dock missar jag idol ikväll, men det tänker jag fixa att jag inte gör! Tjaa så länge!



jag på Avslutningsmiddagen i nian år 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback